שירות מנצח דורש תרגול והתמדה

הסדנאות שלנו
קורס – שירות אסטרטגיה וניהול
מה הם סודות השירות של החברות המובילות בעולם ?
איך הופכים את השירות למנוע צמיחה עסקי ?
אילו אסטרטגיות שירותיות יסייעו לנו להגדיל את היקפי המכירה וגיוס הלקוחות ?
איך השירות יכול לשפר את יכולות הניהול והנעת העובדים שלך ?
איך בונים אסטרטגיה שיווקית המבוססת על שירות ?
SDC מזמינה אותך להכיר אסטרטגיות מתקדמות לשירות ולמכירות שיסייעו לך לחזק את נאמנות הלקוחות, להגדיל את היקפי המכירה ולשפר את יכולות הניהול והשיווק שלך.
להדפסת הסילבוס של הקורס לחצו כאן >>
את הקורס מנחה צוות המרצים המוביל של SDC והוא מיועד ל:
שכירים ומנהלים מתחום השירות, המכירות והשיווק בחברות קטנות ובארגונים גדולים
עצמאיים ובעלי עסקים קטנים המעוניינים להגדיל היקפי מכירות ולהרחיב את מעגל הלקוחות
10% הנחה לנרשמים דרך האתר
הקורס בן 7 מפגשים. 4 שעות כל מפגש.
אולי יעניינו אותך גם:

11 באוגוסט 2016
תפישות לעיצוב תודעת השירות בעסק תוך השגת יתרון תחרותי, מעבר משירות פסיבי לשירות פרואקטיבי והשפעתו הדרמטית על מאזני החברה..

1 ביולי 2016
בסדנה נבחן את הקשר בין ההשקעה בשירות לבין שיפור תפוקת העובדים והגדלת היקפי המכירות בעסק ונבין איך שיפור השירות משפר באופן דרמטי את ריווחיות החברה..

1 ביולי 2016
אילו עקרונות שירותיים גורמים לעסקים מסוימים לקרוס ולאחרים להצליח? איך יוצרים בידול לעסק בסביבה תחרותית והגורם שמשנה את כללי המשחק מול הלקוח..

2 במאי
קורס חובה לבעלי עסקים ולמנהלים בתחום השירות, המכירות והשיווק. מגוון כלים פרקטיים לשיפור הפעילות העסקית בגישת השירות הרפואקטיבי של SDC..