הסדנאות שלנו
סדנה משירות למכירה
מה נעשה בסדנה?
בסדנה נבחן את הקשר בין ההשקעה בשירות לבין שיפור תפוקת העובדים והגדלת היקפי המכירות בעסק. נשווה את חלון הזדמנויות המכירה של אנשי השירות מול אנשי המכירות, נכיר דרכים חדשות שישפרו את יכולת אנשי השירות למכור יותר, נבין מה הוא שירות אסרטיבי ואיך מחברים את תחום השירות בעסק לעמידה ביעדים עסקיים והגדלת הרווחיות, ולבסוף נלמד כיצד להתמודד בדרך חכמה עם סירוב של לקוח ולמנף אותו לחיוב.
למי מיועדת הסדנה?
הסדנה מיועדת לאנשי שירות ומכירות כאחד הן בדרג הניהולי והן בדרך אנשי השירות והמכירות בשטח. הסדנה כוללת תרגילי פתיחה ודיונים פתוחים, העלאת תובנות, סימולציות וכלים מעשיים המכשירים את ההנהלה והעובדים לדעת לייצר ולאתר את חלון הזדמנויות למכירה כחלק בלתי נפרד מיעדי החברה ולהעלות את רמת שביעות הרצון של הלקוחות.
מועד פתיחה: 1.7.16
אולי יעניינו אותך גם:
1 במאי 2016
סדנה נבחן את הקשר בין ההשקעה בשירות לבין שיפור תפוקת העובדים והגדלת היקפי המכירות בעסק ונבין איך שיפור השירות משפר באופן דרמטי את ריווחיות החברה.
11 באוגוסט 2016
תפישות לעיצוב תודעת השירות בעסק תוך השגת יתרון תחרותי, מעבר משירות פסיבי לשירות פרואקטיבי והשפעתו הדרמטית על מאזני החברה.
1 ביולי 2016
אילו עקרונות שירותיים גורמים לעסקים מסוימים לקרוס ולאחרים להצליח? איך יוצרים בידול לעסק בסביבה תחרותית והגורם שמשנה את כללי המשחק מול הלקוח.