היצירתיות היא התכונה הכי חשובה בשירות

ההרצאות שלנו

איך חברות משיגות יתרון על מתחרים באמצעות השירות?

משך הרצאה: 60 דקות

הרצאה בנושא שירות ובידול שירותי – מה זה בידול? איך יוצרים אותו ברמת השירות? ואיך ממנפים בידול שירותי ליצירת לכידות קבוצתית בין העובדים ובין קבוצות של לקוחות, בדרך לשיפור בתפקוד הפנים ארגוני ולהרחבת מעגלי הלקוחות של העסק.

למי מיועדת ההרצאה?
ההרצאה מעניקה כלים מעשיים לכל בעל עסק עצמאי שמעסיק צוות עובדים, ולכל מנהל בכיר בארגון שמעוניין לשפר את עבודת הצוות ולהשיג ביצועים גבוהים יותר הן ברמת השירות והן ברמת המכירות.

מרצה: אייל מהסרי | מועד פתיחה: 2016

למידע נוסף על ההרצאה

אולי יעניינו אותך גם:

2016

שיטות מעשיות לזיהוי מאפייני קניה של לקוחות והתאמת את דרך המכירה לאופי הייחודי של כל לקוח.

פרטים נוספים >>

2016

השגת יתרון בשוק רווי דרך בידול שירותי ופיתוח לכידות קבוצתית בין עובדים ובין לקוחות.

פרטים נוספים >>

2016

איך ליצור תהליכי בניה עסקית ארוכת טווח על בסיס חזון וערכים בלתי מתפשרים ופיתוח גישה עסקית של רצים למרחקים ארוכים.

פרטים נוספים >>

פנו אלינו

שינוי גודל גופנים
ניגודיות