היצירתיות היא התכונה הכי חשובה בשירות

ההרצאות שלנו

הרצאה בנושא מותג, חווית לקוח ושירות

משך הרצאה: 50 דקות

אור-לי זכאי רוטנברג שמאחוריה 20 שנות ניהול הכוללות אקזיט לחברה שהקימה מזמינה אותך להרצאה שתשנה את התפישה הניהולית שלך ותעניק לך כלים ניהוליים ארוכי טווח.

  • חזון וערכים ייחודיים כבסיס ללא פשרות לבניית מותג
  • פיתוח גישה של רצים למרחקים ארוכים
  • להסתכל מנקודת המבט של הלקוח
  • יצירת חדשנות עסקית דרך שירות פרואקטיבי

למי מיועדת ההרצאה?
בעלי עסק, עצמאים המקימים עסק חדש, מנהלים זוטרים ובכירים במחלקות שירות ומכירות בארגונים קטנים וגדולים.

מרצה: גברת אור-לי זכאי רוטנברג | מועד פתיחה: 2.6.16

למידע נוסף על ההרצאה

אולי יעניינו אותך גם:

13 במרץ 2016

איך אפשר להיות שירותי מבלי לוותר על האסרטיביות המתבקשת מול לקוחות וספקים.

פרטים נוספים >>

05 באפריל 2016

השגת יתרון בשוק רווי דרך בידול שירותי ופיתוח לכידות קבוצתית בין עובדים ובין לקוחות.

פרטים נוספים >>

02 בספטמבר 2016

שיטות מעשיות לזיהוי מאפייני קניה של לקוחות והתאמת את דרך המכירה לאופי הייחודי של כל לקוח.

פרטים נוספים >>

פנו אלינו

נגישות
סגור