סדנאות
2016
קורס מעשי בן 7 מפגשים ללימוד גישות מתקדמות לניהול, שיווק ומכירות המבוססות על תפישת השירות הפרואקטיבי של SDC.
2016
תפישות לעיצוב תודעת השירות בעסק תוך השגת יתרון תחרותי, מעבר משירות פסיבי לשירות פרואקטיבי והשפעתו הדרמטית על מאזני החברה.
2016
בסדנה נבחן את הקשר בין ההשקעה בשירות לבין שיפור תפוקת העובדים והגדלת היקפי המכירות בעסק ונבין איך שיפור השירות משפר באופן דרמטי את ריווחיות החברה.
2016
בסדנאות הגיבוש שאנו מקיימים אנו משתפים את כולם בחווית משחק בין כל המשתתפים התורם להנאה והנעה בעבודת הצוות . .
2016
מלצרים , עובדי דלפק , מארחים במסעדות בבתי קפה, אולמות אירועים ובתי מלון הם המגע השירותי ביותר אל מול הלקוחות , ומחבר את הקשר בין אוכל הנאה ושירות ..
25.08.2016
המרכז לעיצוב השירות בשיתוף מהלכים, מזמינים אתכם למפגש ייחודי וחווייתי ומעניקים עבורכם את כל הכלים לבניית סדנה מובילה לתוצאות. .