שירות מנצח דורש תרגול והתמדה

סדנאות

2016

קורס מעשי בן 7 מפגשים ללימוד גישות מתקדמות לניהול, שיווק ומכירות המבוססות על תפישת השירות הפרואקטיבי של SDC.

פרטים נוספים >>

2016

תפישות לעיצוב תודעת השירות בעסק תוך השגת יתרון תחרותי, מעבר משירות פסיבי לשירות פרואקטיבי והשפעתו הדרמטית על מאזני החברה.

פרטים נוספים >>

2016

בסדנה נבחן את הקשר בין ההשקעה בשירות לבין שיפור תפוקת העובדים והגדלת היקפי המכירות בעסק ונבין איך שיפור השירות משפר באופן דרמטי את ריווחיות החברה.

פרטים נוספים >>

2016

בסדנאות הגיבוש שאנו מקיימים אנו משתפים את כולם בחווית משחק בין כל המשתתפים התורם להנאה והנעה בעבודת הצוות . .

פרטים נוספים >>

2016

מלצרים , עובדי דלפק , מארחים במסעדות בבתי קפה, אולמות אירועים ובתי מלון הם המגע השירותי ביותר אל מול הלקוחות , ומחבר את הקשר בין אוכל הנאה ושירות ..

פרטים נוספים >>

25.08.2016

המרכז לעיצוב השירות בשיתוף מהלכים, מזמינים אתכם למפגש ייחודי וחווייתי ומעניקים עבורכם את כל הכלים לבניית סדנה מובילה לתוצאות. .

פרטים נוספים >>

פנו אלינו

שינוי גודל גופנים
ניגודיות