היצירתיות היא התכונה הכי חשובה בשירות

הרצאות

יעד מבוקש 2016

איך אפשר להיות סופר- שירותי מבלי לוותר על האסרטיביות המתבקשת מול לקוחות וספקים.

פרטים נוספים >>

יעד מבוקש 2016

השגת יתרון בשוק רווי דרך בידול שירותי ופיתוח לכידות קבוצתית בין עובדים ובין לקוחות.

פרטים נוספים >>

יעד מבוקש 2016

איך ליצור תהליכי בניה עסקית ארוכת טווח על בסיס חזון וערכים בלתי מתפשרים ופיתוח גישה עסקית של רצים למרחקים ארוכים.

פרטים נוספים >>

יעד מבוקש 2016

שיטות מעשיות לזיהוי מאפייני קניה של לקוחות והתאמת את דרך המכירה לאופי הייחודי של כל לקוח.

פרטים נוספים >>

פנו אלינו