היצירתיות היא התכונה הכי חשובה בשירות

ההרצאות שלנו

הרצאה בנושא שירותיות ואסרטיביות

משך הרצאה: 60 דקות

האם תמיד הלקוח צודק? איך הופכים מלהיות מנוהלים ע"י הלקוחות למנהלי לקוחות? איך יוצרים שירות מאוזן שמסייע בשימור לקוחות תוך הגדלת הריווחיות העסקית? ההרצאה שתסייע לך לנהל נכון את לקוחות החברה, לקבל כלים פרקטיים לשימור לקוחות.

למי מיועדת ההרצאה?
ההרצאה מיועדת למנהלים בתחום השירות והמכירות, ליועצים אסטרטגיים ולבעלי עסקים המעניקים שירות לקהל לקוחות פרטי ועסקי.

מרצה: סיגלית פסטרנק, יועצת לפיתוח ארגוני, הגשמה אישית ומנהיגות | מועד פתיחה: 14.2.16

למידע נוסף על ההרצאה

אולי יעניינו אותך גם:

02 בספטמבר 2016

שיטות מעשיות לזיהוי מאפייני קניה של לקוחות והתאמת את דרך המכירה לאופי הייחודי של כל לקוח.

פרטים נוספים >>

05 באפריל 2016

השגת יתרון בשוק רווי דרך בידול שירותי ופיתוח לכידות קבוצתית בין עובדים ובין לקוחות.

פרטים נוספים >>

02 ביוני 2016

איך ליצור תהליכי בניה עסקית ארוכת טווח על בסיס חזון וערכים בלתי מתפשרים ופיתוח גישה עסקית של רצים למרחקים ארוכים.

פרטים נוספים >>

פנו אלינו

נגישות
סגור