ההרצאות שלנו
הרצאה בנושא שירותיות ואסרטיביות
משך הרצאה: 60 דקות
האם תמיד הלקוח צודק? איך הופכים מלהיות מנוהלים ע"י הלקוחות למנהלי לקוחות? איך יוצרים שירות מאוזן שמסייע בשימור לקוחות תוך הגדלת הריווחיות העסקית? ההרצאה שתסייע לך לנהל נכון את לקוחות החברה, לקבל כלים פרקטיים לשימור לקוחות.
למי מיועדת ההרצאה?
ההרצאה מיועדת למנהלים בתחום השירות והמכירות, ליועצים אסטרטגיים ולבעלי עסקים המעניקים שירות לקהל לקוחות פרטי ועסקי.
אולי יעניינו אותך גם:
02 בספטמבר 2016
שיטות מעשיות לזיהוי מאפייני קניה של לקוחות והתאמת את דרך המכירה לאופי הייחודי של כל לקוח.
05 באפריל 2016
השגת יתרון בשוק רווי דרך בידול שירותי ופיתוח לכידות קבוצתית בין עובדים ובין לקוחות.
02 ביוני 2016
איך ליצור תהליכי בניה עסקית ארוכת טווח על בסיס חזון וערכים בלתי מתפשרים ופיתוח גישה עסקית של רצים למרחקים ארוכים.