שירות מנצח דורש תרגול והתמדה

הסדנאות שלנו

סדנת שירות מבודל

מה נעשה בסדנה?

בסדנה נסקור גופים ועסקים שמהווים נותני שירות בולטים בארץ ובעולם ונבין את העקרונות השירותיים שהובילו אותם להצלחה ולכישלון, נלמד כיצד יוצרים בידול עסקי שירותי בסביבה היפר תחרותית, נבין את היתרונות העסקיים של הבידול ונבחן את תחום השירות מנקודת מבטו של העסק מול נקודת מבטו של הלקוח.
לבסוף, נכיר את חשיבותו של גורם ההפתעה כאלמנט שובר שיוויון בעולם השירות.

למי מיועדת הסדנה?

הסדנא מיועדת לנותני שירות מכל שדרת הניהול והעובדים בחברה ולבעלי עסקים חדשים וותיקים הסדנה כוללת תרגילי פתיחה ודיונים פתוחים, העלאת תובנות, סימולציות וכלים מעשיים המכשירים את ההנהלה והעובדים במתן שירות איכותי ומבודל ליצירת יתרון על המתחרים.

מועד פתיחה: 1.5.16

למידע נוסף על הסדנה

    אולי יעניינו אותך גם:

    1 במאי 2016

    סדנה נבחן את הקשר בין ההשקעה בשירות לבין שיפור תפוקת העובדים והגדלת היקפי המכירות בעסק ונבין איך שיפור השירות משפר באופן דרמטי את ריווחיות החברה.

    פרטים נוספים >>

    22 באוגוסט 2016

    תפישות לעיצוב תודעת השירות בעסק תוך השגת יתרון תחרותי, מעבר משירות פסיבי לשירות פרואקטיבי והשפעתו הדרמטית על מאזני החברה.

    פרטים נוספים >>

    1 ביולי 2016

    אילו עקרונות שירותיים גורמים לעסקים מסוימים לקרוס ולאחרים להצליח? איך יוצרים בידול לעסק בסביבה תחרותית והגורם שמשנה את כללי המשחק מול הלקוח.

    פרטים נוספים >>

    פנו אלינו