הסדנאות שלנו
סדנת עיצוב ובידול השירות
מה נעשה בסדנה?
בסדנה נכיר את העקרונות שעליהם מבוסס תחום השירות ואיך מעוצבת תודעת השירות בתרבות העסקית. נלמד דרכים לעיצוב השירות בעסק כך שיתאים למגוון רחב של לקוחות אך עדיין ישמר שפה שירותית אחידה שתבליט אותו לטובה מול המתחרים בשוק.
נלמד על השירות הפרואקטיבי כמנוע צמיחה עסקי ונבחן את השפעה שיש לו על חיסכון בהוצאות העסק ועל הגדלת היקף הלקוחות בטווח הקרוב והרחוק.
נסקור גופים ועסקים שמהווים נותני שירות בולטים בארץ ובעולם ונבין את העקרונות השירותיים שהובילו אותם להצלחה ולכישלון, נלמד כיצד יוצרים בידול עסקי שירותי בסביבה היפר תחרותית, נבין את היתרונות העסקיים של הבידול ונבחן את תחום השירות מנקודת מבטו של העסק מול נקודת מבטו של הלקוח.
לבסוף, נכיר את חשיבותו של גורם ההפתעה כאלמנט שובר שיוויון בעולם השירות.
למי מיועדת הסדנה?
הסדנה מיועדת למנהלים ועובדים כאחד וכוללת תרגילי פתיחה ודיונים פתוחים ,העלאת תובנות, סימולציות וכלים מעשיים המכשירים את המנהלים והעובדים במתן שירות איכותי לשביעות רצון הלקוחות הפנים ארגוניים והחוץ ארגוניים.
מועד פתיחה מתחדש
אולי יעניינו אותך גם:
1 במאי 2016
סדנה נבחן את הקשר בין ההשקעה בשירות לבין שיפור תפוקת העובדים והגדלת היקפי המכירות בעסק ונבין איך שיפור השירות משפר באופן דרמטי את ריווחיות החברה.
11 באוגוסט 2016
תפישות לעיצוב תודעת השירות בעסק תוך השגת יתרון תחרותי, מעבר משירות פסיבי לשירות פרואקטיבי והשפעתו הדרמטית על מאזני החברה.
1 ביולי 2016
אילו עקרונות שירותיים גורמים לעסקים מסוימים לקרוס ולאחרים להצליח? איך יוצרים בידול לעסק בסביבה תחרותית והגורם שמשנה את כללי המשחק מול הלקוח.