היצירתיות היא התכונה הכי חשובה בשירות

ההרצאות שלנו
איך נכנסים לראש של הלקוח
משך הרצאה: 60 דקות
על מנת להגדיל את המכירות יש להבין את מניעיו העמוקים של הלקוח, לזהות את נקודת מבטו של כל לקוח ולדעת להתאים לו חווית מכירה אישית וייחודית, שתגרום לו לקנות . במסגרת ההרצאה נלמד להשתמש בכלי ייחודי לניתוח הפרשנות של הלקוח לכל סיטואציה, ונלמד דרך פשוטה ונגישה לאפיון טיפוסי לקוחות וכיצד להתאים לכל טיפוס של לקוח את חבילת השיווק והמכירות המתאימה לו.
למי מיועדת ההרצאה?
ההרצאה מעניקה כלים מעשיים לכל עובד ומנהל שנמצא בעמדה של שירות ומכירות בארגון ומעניק כלים גם לבעלי עסקים ועצמאים בתהליכי מכירה ובניהול מו”מ מול לקוחות וספקים.
אולי יעניינו אותך גם:

05 באפריל
השגת יתרון בשוק רווי דרך בידול שירותי ופיתוח לכידות קבוצתית בין עובדים ובין לקוחות.

02 ביוני 2016
איך ליצור תהליכי בניה עסקית ארוכת טווח על בסיס חזון וערכים בלתי מתפשרים ופיתוח גישה עסקית של רצים למרחקים ארוכים.

13 במרץ 2016
איך אפשר להיות סופר- שירותי מבלי לוותר על האסרטיביות המתבקשת מול לקוחות וספקים.