ההרצאות שלנו
הרצאה בנושא מותג, חווית לקוח ושירות
משך הרצאה: 50 דקות
אור-לי זכאי רוטנברג שמאחוריה 20 שנות ניהול הכוללות אקזיט לחברה שהקימה מזמינה אותך להרצאה שתשנה את התפישה הניהולית שלך ותעניק לך כלים ניהוליים ארוכי טווח.
- חזון וערכים ייחודיים כבסיס ללא פשרות לבניית מותג
- פיתוח גישה של רצים למרחקים ארוכים
- להסתכל מנקודת המבט של הלקוח
- יצירת חדשנות עסקית דרך שירות פרואקטיבי
למי מיועדת ההרצאה?
בעלי עסק, עצמאים המקימים עסק חדש, מנהלים ובכירים במחלקות שירות ומכירות בארגונים קטנים וגדולים.
אולי יעניינו אותך גם:
13 במרץ 2016
איך אפשר להיות שירותי מבלי לוותר על האסרטיביות המתבקשת מול לקוחות וספקים.
05 באפריל 2016
השגת יתרון בשוק רווי דרך בידול שירותי ופיתוח לכידות קבוצתית בין עובדים ובין לקוחות.
02 בספטמבר 2016
שיטות מעשיות לזיהוי מאפייני קניה של לקוחות והתאמת את דרך המכירה לאופי הייחודי של כל לקוח.