שירות טוב מתחיל מהפרטים הקטנים

עלינו

נעים מאוד, המרכז לעיצוב השירות

המרכז לעיצוב השירות הוקם ונוסד על מנת לספק ייעוץ וליווי עסקי וארגוני בתחום השירות והמכירה ולהוביל עסקים וארגונים לתרבות שירותית כמנוף מרכזי להצלחה בישראל ובעולם.
אנו פועלים להעניק לחברות ולארגונים קשת רחבה של פתרונות ברמה האסטרטגית ארוכת הטווח וברמה הפרקטית היומיומית, שיהפכו את השירות למנוע הצמיחה העיקרי של העסק.

הקו המנחה שלנו

אנו רואים אל מול עינינו את הצלחתך העסקית. לכן, המטרה שלנו היא להציב את השירות בארגון שלך כערך עליון בכל תהליך וממשק עבודה פנים וחוץ ארגוני, מתוך אמונה וידיעה, שהשירות הוא לב ליבו של כל עסק ומהווה את הפרמטר המרכזי להצלחתו.

אנחנו מעצבים את השירות שלך

המטרה שלנו היא לא רק לשפר את תהליכי השירות בחברה שלך אלא להעניק לשירות ערך מוסף שיוביל להצלחה עסקית. לשם כך, אנו פועלים לייצר בידול ברור לשירות שהחברה שלך מספקת.
בידול כזה יעניק לחברה יתרון איכותי מול כל המתחרים בשוק, יתרון שיתורגם לגידול בהיקף המכירות, להרחבת מעגל הלקוחות ובסופו של דבר לצמיחה עסקית בכל פרמטר.

איך אנחנו הולכים לעשות את זה?

העבודה שלנו מתחילה בניתוח יסודי של מצב השירות בחברה שלך, הן ברמה הפנים ארגונית והן ברמת השירות ללקוח.
אנחנו ממפים את הכשלים מול נקודות הכח ובונים עבורך תכנית עבודה ליישום. אנו מלווים אותך בייעוץ שוטף לאורך כל שלבי הביצוע, מכשירים עובדים ומנהלים ורותמים אותם ליעדים ולמטרות החברה דרך הרצאות, קורסים וסדנאות. בסופו של דבר אנו מגבשים ומטמיעים תפישה שירותית ברורה ומבודלת שעל פיה פועל הארגון מהעובד הזוטר ועד למנכ"ל.

מי הם האנשים שאיתם תעבוד?

את המרכז לעיצוב השירות הקים מר אייל מהסרי יועץ מומחה בתחום השירות. לאחר שצבר ניסיון רב בהובלת תהליכי שירות ומכירות בעמדות מפתח בארגונים גדולים ובייעוץ וליווי של עסקים קטנים ובינוניים.
אייל אסף סביבו צוות של אנשי מקצוע מנוסים ויחד איתם פיתח את תפישת השירות הפרו-אקטיבי שמיושמת בהצלחה במגוון עסקים מובילים במשק הישראלי.

מנכ"ל מייסד החברה

פנו אלינו