ייעוץ
ייעוץ וליווי עסקים בדרך לשיפור השירות בעסק
השירות הפך בשנים האחרונות לגורם הצלחה קריטי של חברות, תרמו לכך, בין השאר, התחרות הגוברת בשווקים ורמת הציפיות העולה של הלקוחות.
אך הקמת מערך שירות חדש או אפילו שינוי בתפישת השירות של החברה אינם דברים שנעשים תוך יום אחד, אלו הם תהליכים מובנים שצריך לתכנן אותם ולהוביל את הביצוע וההטמעה שלהם בחברה שלב אחרי שלב.
המרכז לעיצוב השירות מעמיד לרשותך צוות יועצים מנוסה שיסייע לך להפוך את השירות לכלי ראשון במעלה לצמיחת העסק בטווח הקרוב והרחוק.
תהליך הייעוץ כולל ארבעה שלבים עיקריים
שלב האבחון
לפני שניגשים לעבודה חשוב שלא נניח הנחות שאינן מבוססות על עובדות מוצקות ולכן אבחון מקצועי מאפשר לנו לחשוף במדויק את החולשות והחוזקות של בית העסק כדי להבין מה עלינו לשפר.
לכן אנו מבצעים בחינה יסודית של מערך השירות הקיים בחברה, לימוד מאפייני השוק בו החברה פועלת מבחינת שירות ומכירות והיכרות עם בית העסק מבחינת מבנה ארגוני. בסיום לב זה נספק לך דו"ח מפורט הסוקר את מצב החברה מבחינת השירות.
שלב התכנון- מסקנות והמלצות
בהמשך לאבחון שבוצע בחברה אנו בונים עבורך תוכנית עבודה פרטנית עם מדדי בחינה ברורים שתאפשר לך להשיג שיפור ביעדי השירות והמכירות בהתאם לצרכים הייחודיים של העסק. המטרה של התכנית היא ליצור בסופו של דבר עבור החברה שלך בידול שירותי מובהק שיעניק לה יתרון אסטרטגי גדול בשוק בו היא פועלת.
התכנית כוללת שלבי עבודה ברורים שיסייעו לנו ליישם הלכה למעשה את כל המסקנות וההמלצות שאליהן הגענו.
שלב ההטמעה
לאחר אישור התוכניות אנחנו מעבירים את התכנון הרעיוני ליישום בשטח. אנו מבצעים הכשרות לעובדים ולמנהלים, ומלווים בפועל את יישום כל שלבי התכנית.
שלב הבקרה והשיפור
לאחר שתכנית השירות עובדת בשטח אנו מלווים אותך בבקרה ופיקוח על איכות השירות בעסק שלך ובונים תוכנית עבודה רב שנתית שתאפשר לך לתחזק, לשמר ולשפר את רמת השירות בחברה שלך. כחלק מהליווי אנחנו קובעים יחד איתך יעדים ברורים ומדדי בחינה שיאפשרו לנו למדוד את הצלחת השירות ואת השפעתו על הצמיחה העסקית בחברה בכל רגע נתון.
שרותי הייעוץ שלנו ניתנים לבעלי תפקיד שונים בארגון:
- ההנהלה הבכירה
- מנהלים הממונים על נותני שרות מסוגים שונים
- גורמים פנימיים וחיצוניים העוסקים בנושאים של עיצוב חווית לקוח ושרות באמצעים דיגיטליים.
הייעוץ שלנו עוסק בנושאים הבאים:
- פיתוח אסטרטגיית שרות
- פיתוח שירות בעל "אופי" מבדל.
- פיתוח והטמעה של מדדים וכלי מדידה לאיכות השירות
- פיתוח ויישום מערכי שרות רב-ערוצי ושרות יוזם
- פיתוח ומימוש חווית לקוח כוללת ממותגת בשיווק רב-ערוצי
- טיפוח תרבות אירגונית מכוונת שרות והטמעת רוח שירותית בארגון.