אופי החברה שלך מעוצב לפי אופי השירות

בלוג

01 מרץ 2017

"הלקוח הוא המבקר החשוב ביותר בחצר שלנו. הוא לא תלוי בנו. אנחנו תלויים בו. הוא לא הפרעה בעבודה שלנו, הוא המטרה שלה.

פרטים נוספים >>

12 פברואר 2017

מנהלים אשר נקראים לעזרה ונדרשים לא פעם אחת להמשיך טיפול עם לקוחות, מפסידים זמן רב בניהול, אבל תתפלאו, עם כל זה, ישנם מנהלים

פרטים נוספים >>

02.09.15

אם נפנה ל- 100 אנשי שיווק ונשאל אותם איך מייצרים בידול לחברה רק מעטים מהם ידברו בראש ובראשונה על נושא השירות.

פרטים נוספים >>

02.09.15

אם השירות בחברה שלך הוא שירות מגיב ולא יוזם, או במילים אחרות שירות ריאקטיבי, כנראה שהפסדת בשנה האחרונה הרבה מאוד כסף.

פרטים נוספים >>

02.09.15

מה חשוב לי לעשות כבעל עסק בשביל להשיג עובדים טובים יותר?

פרטים נוספים >>

02.09.15

"מכירות, אם רק אשפר את המכירות העסק שלי ימריא, אם אביא עוד אנשי מכירות, אם אני אעשה עוד מבצע, אם אהיה עוד יותר Pusher אני אביא עוד לקוחות.

פרטים נוספים >>

פנו אלינו